opinie

Co Jeść Aby Zbudować Masę Mięśniową cz.1

opinieCo jeść? To pytanie nurtuje zwłaszcza wielu facetów, którzy starają się przybrać na masie. Odpowiedź, może zaskakująca, ale jest bardzo prosta. Możemy wziąć się za odżywki na masę takie jak Probolan 50, ale zadbać o dietę. Jest kilka produktów, które odpowiednio dodane w diecie w niesamowicie szybki sposób pomagają przybrać więcej mięśni. W dzisiejszym artykule przedstawiamy pierwszą dziesiątkę, która zasługuje na wyróżnienie.

Co jeść?

1. OMEGA – 3 JAJKA

Jajka były oczerniane przez lata jako zatykająca tętnice żywność. Jednak dalsze badania nad ich rolą w diecie pokazują, że nie mają wpływu na zwiększenie cholesterolu czy choroby serca dla większości ludzi. Jaja powróciły na piedestał jako zdrowa żywność. Zaczęły być postrzegane jako produkt na budowę mięśni. Pół grama leucyny w każdym jajku jest jak zatankowanie super paliwa do naszego organizmu, aby zbudować mięśnie.

2. ORZECHY

Orzechy są nieocenione dla każdego faceta, który stara się przybrać na wadze. 30 gram nerkowca lub migdałów zawiera wysokiej jakości 150-170 kalorii. Orzechy mają idealne połączenie białka, tłuszczów i błonnika, dzięki czemu można uzyskać dodatkowe kalorie, których potrzebujesz. Orzechy są również bardzo wygodną przekąską do zabrania ze sobą.

3. PEŁNOTŁUSTY TWARÓG Z KULTURAMI BAKTERII

Moc twarogu do zwiększania mięśni pochodzi z dwóch różnych składników. Po pierwsze z dużej ilości kazeiny, białka mlecznego, które się wolno trawi. Kiedy jesz kazeinę, stężenie aminokwasów we krwi wzrasta powoli i pozostaje podwyższone na jeszcze długo po jej zjedzeniu. Twaróg zawiera również żywe kultury bakterii, powszechnie znane jako te „dobre bakterie”. Wspomagają one wchłonięcie potrzebnych składników odżywczych, aby mieć większe i silniejsze mięśnie.

4. CIECIERZYCA

Ciecierzyca powinna być obecna w każdej diecie jako źródło węglowodanów. Jeśli masz problemy z uzyskaniem dużej masy mięśniowej i jednocześnie nie przybraniu tłuszczu, możesz wymienić ryż i inne ziarna w diecie właśnie na ciecierzyce. Ta wszechstronna fasola zawiera 45 g węglowodanów na filiżankę ziaren oraz 12 g błonnika.

5. CHUDE MIĘSO WOŁOWE

Przez dziesięciolecia, wołowina utrzymuje się na szczycie listy najlepszych budulców mięśni – i nie bez powodu! Wołowina zawiera kombinację budowy mięśni, jak białka, aminokwasy, witaminy z grupy B i kreatyny. Wołowina zawiera również mieszankę tłuszczów nasyconych, które mogą wspierać zdrowy poziom testosteronu i jednonienasyconych tłuszczów, dobrych dla serca.opinie 2

6. KURCZAK Z ROŻNA

Kurczak z rożna jest swego rodzaju jedzeniem awaryjnym. Dostępne w prawie wszystkich supermarketach, czy też osiedlowych budkach, tak przyrządzone kurczaki dostarczą Ci łatwo dostępne białko. Nie musisz jeść całego kurczaka, weź z niego co lubisz najbardziej – pierś, udko, a może spróbuj najzdrowszego ciemnego mięsa?

7. SOCZEWICA

Soczewica powinna być Twoją tajną bronią na zbudowanie masy mięśniowej. Jedna filiżanka gotowanej soczewicy zawiera 18 g białka i 40 gramów wolno trawiących, wysokiej jakości węglowodanów. Co istotne jest ona bardzo tania i ma długi okres trwałości. Gotuje się nią w ciągu zaledwie 10 minut. Soczewicę można zmieszać z brązowym ryżem, posypać sałatkę lub zjeść jako samodzielne danie.

8. ŁOSOŚ

Łosoś zawiera zarówno wysokiej jakości białka oraz długołańcuchowe tłuszcze omega-3, takie jak EPA i DHA. Te kwasy tłuszczowe omega-3 są najbardziej znane ze swojej zdolności do poprawy zdrowia serca, a także hamują rozkład mięśni, zwiększając zdolności anaboliczne aminokwasów. Jeśli nie lubisz jeść ryby, może zacznij jeść tran, aby również czerpać z nich korzyści.

9. SFERMENTOWANE PRODUKTY MLECZARSKIE

Fermentowane produkty mleczarskie, takie jak kefir są mało znane jako skuteczna maszynka do budowy mięśni. Kefir jest idealnym dodatkiem do koktajli, które sam przyrządzasz w blenderze. Biję on na głowę wodę lub zwykłe mleko po względem wartości odżywczych. Jeśli zwykle używasz wspomnianej wody w swoim koktajlu, jedna szklanka kefiru doda 150 kalorii w  twojej diecie. W porównaniu do mleka, kefir ułatwi trawienie posiłku, dzięki obecności w nim probiotyków (do 10 miliardów dobrych bakterii na filiżankę). To za ich sprawą możesz zjeść więcej kalorii, które szybko strawi.

10. PRZEGRZEBKI

Jak wiele owoców morza, małże są chude, bogate w białko, i bardzo zdrowe. Miękkie i smaczne. Sto gram przegrzebek to 15 g białka o około pół grama tłuszczu. Jeśli mieszkasz w pobliżu wybrzeża (lub po prostu masz dostęp do wysokiej jakości ryb), wybierz małże na posiłek, po którym twoje mięśnie przybiorą na masie.

Podobne artykuły

2 thoughts on “Co Jeść Aby Zbudować Masę Mięśniową cz.1”

  1. Jadłem praktycznie wszystko i niewiele to dało, dopiero pomógł mi Probolan 50. Po kilku tygodniach kuracji przybrałem na masie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *